Relats breus: Com van viure l'ascens els afeccionats del Girona?

Primer de tot ho vaig viure emocionant, una mica de patiment al principi però confiança sempre amb l'equip, donant suport fins al final sabent que els dos necessitàvem un punt i així va ser, un partit aburrit però per veure el Girona puja a primera divisió ho vaig celebrar com una gironina més que estima aquest club. Vaig saltar al camp amb una eufòria que sempre havia desitjat. Després espectacle i els focs artificials veure la gent i els jugadors cantant i fent de les seves em va encantar, va ser pell de gallina, són els millors. I els carrers de Girona feien molt de bonic. Era un dia per recordar, una data que mai oblidarem, i ja dilluns amb la rua i la música de La Copa tot va ser tot espectacular amb la millor companyia, saltant, ballant, cridant, sobretot veure els jugadors feliços i contents, perquè ells s'ho mereixien, tots molt macos abraçant-me i parlant molt adorables, per mi uns dels millors dies que vaig ser la més feliç per poder estar al costat ells!

Mariona Sánchez.


Jo estava molt trist després del Lugo i Osasuna, però no vaig rendir-me i vaig continuar a pensant en què pujaríem a 1a. Vaig viatjar per veure'l a estadis visitants com Los Pajaritos, la Romaredael Alcoraz... Tampoc vaig faltar a tots els partits com a local. Quan vam pujar contra el Saragossa no m'ho creia ni ara tampoc m'ho crec. Així vaig viure l'ascens. Som-hi Girona!

Aniol Cave.


Aquest any he viscut en directe, més partits que mai, tant a Montilivi com a fora; he estat a Vallecas, a Huesca, a València, a Zaragoza, he volat amb l'equip a Almeria... a Montilivi, els he vist tots excepte el Numància i curiosament la feina no em va deixar viure in situ el partit de l'ascens, tot i que vaig enviar la millor delegació possible: el meu pare i la meva filla. I jo, atent a la ràdio i a una pantalla de TV on vaig veure el desenllaç final. Quina il·lusió i sobretot, quin descans!

@GironaFC2017.

Comentaris